Sunday, June 7, 2015

medeni kolač 'na šolje'




slatkiš za nenadane goste koji uvek uspeva
od sastojaka koje uvek imate kod kuće
uvek drugačiji
uvek ukusan








voziš? uh... samo da te pitam, koliku šolju da uzmem za onaj tvoj kolač?


pita me drugarica, smetena je, ne može da se odluči za veličinu šolje
neki dan pre toga nosila sam na neku sedeljku ovaj kolač
svideo joj se
a posebno joj se svidelo što oko njega nema puno posla

hej... pa... zavisi koliko hoćeš kolača
i ... prsnemo u smeh obe





dakle... svejedno je koje šolje, kad se sve meri istom šoljom, zar ne?
odaberite neku, pa ćete sledeći put - a garantujem da će biti sledećeg puta
uzeti veću ili manju

ovo je moja omiljena vrsta recepta
može se napraviti veliki broj kombinacija
i svaki put je ukusno
jedna divna Vesna iz Šida mi ga dala nekada, baš davno


pomešate sa kafenom kašičicom sode bikarbone, po šolju:

  • meda
  • seckanog suvog voća
  • seckanih orašastih plodova
  • vode
  • belog brašna
  • integralnog brašna


i pečete (vi već najbolje poznajete svoju rernu...oko 200 stepeni, oko pola sata - recimo)

danas sam stavila suve šljive, suve kajsije i lešnike

jednako je ukusno i sa grožđicama, urmama, suvim smokvama, brusnicama... bademima, orasima, makadamijom...pustite mašti na volju







No comments:

Post a Comment