Saturday, December 5, 2015

pita od crvenog luka i još ponečeg


Pita koja je ispala savršena od sastojaka koji su se zatekli u frižideru. Izvadila sam je iz rerne kad sam već morala da krenem na posao. Ne sećam se da sam ikada kući žurila sa samo jednom mišlju - da što pre pojedem parče. Zapravo sam u nekoliko navrata samoj sebi bila smešna. Ipak, kad sam je, posle više od sata u prevozu, konačno zagrizla... znate šta, samo ovo ću reći: istina je - savršena je.





sastojci:


  • lisnato testo (meni je za ovu malenu pitu bilo dovoljno pola pakovanja)
  • 2 crvena luka isečena na rezance
  • 2 šake bebi spanaća
  • kriška belog sira
  • šaka oraha, i nekoliko polutki oraha za ukras
  • ulje, so biber i malo crnog susama za posipanje


Na malo ulja izdinstati luk, da odmekne i malo kao zagori, tek malo da se oseti ta slatkasta aroma. Dodati šaku oraha, malo propržiti, pa dodati bebi spanać. Promešati malo, tek da spanać malo uvene, umešati u tu smesu kockice sira i začiniti po ukusu.



Lisnato testo razviti na veličinu vatrostalne zdele u kojoj ćete pitu peći, pouljiti zdelu, staviti testo u nju i preko njega staviti nadev. Malo ušuškati krajeve, premazati testo razmućenim jajetom, poređati odgore polutke oraha i peći.




Peče se onoliko dugo koliko treba testu da se ispeče.











No comments:

Post a Comment