posna proja sa čia semenkama


Ovo je recept za proju koju je pre neki dan objavila Nale sa bloga Coolinarija, a ja ga sada, samo u nešto pegavijoj verziji, ponavljam zato što je izvrstan. Ali istinski iznenađujuće izvrstan! Pravila sam danas i ovu i našu omiljenu - maminu proju, i još uvek ne možemo da verujemo koliko nam se ova svidela. Originalnom receptu sam dodala malo čia semenki - našle su mi se pri ruci i lepo su opegavile proju i dodale joj svojevrsnu krckavost - a sasvim može i bez njih.







Sastojci:


  • 100 g belog projinog brašna
  • 50 g palente
  • 150 g belog brašna
  • 120 ml maslinovog ulja
  • 300 ml tople vode
  • 1 prašak za pecivo
  • pola kašikice soli
  • kašika čia semenki



Priprema:

Pomešati brašna sa solju i praškom za pecivo.
Dodati ulje i vodu, dobro izmešati - recimo viljuškom. Dodati čia semenke, promešati još malo pa izliti u kalupe ili tiganj. 

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C dvadesetak minuta, pa konsultovati čačkalicu.

Proja je pomalo hrskava po površini a divno meka iznutra - nas je potpuno iznenadila i ukusom i strukturom, ali i mirisom -  i u slast smo je smazale punih usta pohvale. Pravićemo je sigurno ponovo.










2 comments:

Nale said...

Baš mi je drago da je recept imao gostovanje u vašoj kuhinjici ;) Još draže mi je što ste zadovoljni i što su utisci pozitivni i rado podeljeni ♥ Hvala puno! Eto, nije neka mudrolija, čovek bi rekao proja ko proja ali meni se ovaj receptić tj. srazmera sastojaka najviše dopada i drago mi je da se još nekom svideo. Puno pozdrava.

kata vuletic said...

Jeste, mnogo nam se svideo recept! Da, kao običn aproja, ali nije. Stvarno nije, tako je divno meka iznutra i mirisna, baš nam se jako dopala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...