brokoli proja



Osmi četvorodnevni ciklus un-dijete nas vodi u susret proleću i sve smo vitkije.(!!!) Ovo je super dijeta, u stvari način ishrane - nisi nikada gladan, a inspirisan si svakodnevno da planiraš i kreiraš neka nova jela, jer je uobičajena hrana uglavnom kombinovama od više vrsta namirnica nego što je ovom dijetom dozvoljeno. 
Danas je opet dan za ugljene hidrate - dakle testo sa povrćem. Plus bi moglo: neka supica, plus neka salatica i neko varivo - tako bi trebalo... samo pomerena nekim, ali baš nepotrebnim glupostima, nisam imala snage za nabavku...





U frižideru - naravno brokoli i malo luka. A taman sam objavila hrpu recepata sa brokolijem, jer se završio krug kuvarigrice Ajme koliko nas je... kome sam bila domaćica - ali, pa šta. Brokoli uvek može još na neki način. Krenula sam da napravim Petrinu pitu koja me mami otkako mi ju je poslala, samo baš nije bio dan, ko što rekoh - sve se nešto izmicalo. Ionako nevična testu ovo je baš krenulo naopako. Ne sećam se kad je poslednji put nešto od hrane završilo u kanti... e pa ovo testo jeste... što je uzrokovalo kašnjenje na posao i tako još nešto gluposti - nije mi baš bio dan, kao što rekoh. A ručak se morao pripremiti, i bio je pripremljen... i bio je sasvim ukusan.

Evo ga: mix fila od Petrine pite i testa za posnu proju, pa sve u gusanom tiganju - rekoh vam: sasvim dobar lagani ručak.




Sastojci:

  • 100 g palente
  • 100 g belog brašna
  • 80 ml maslinovog ulja
  • 200 ml tople vode
  • 1 prašak za pecivo
  • pola kašikice soli
  • dva crvena luka
  • pola kese smrznutog brokolija
  • maslinovo ulje - još kašika, dve
  • aćeto balzamiko

Rernu zagrejati na 200°C.

Pomešati brašna sa solju i praškom za pecivo.
Dodati ulje i vodu, dobro izmešati - recimo viljuškom. Izliti u blago nauljen tiganj.



Brokoli kratko prokuvati na pari.
Luk iseći na rezance i dinstati na ulju, na jačoj vatri do ivice da zagori, ali paziti da ne pregori - uz često mešenje, pa uliti kašiku aćeta, posoliti i pobiberiti. 

Preko izlivene smese brašna, u tiganj preliti pržen luk, pa preko toga kuvan brokoli. Staviti u rernu da se zapeče. Za oko pola sata je gotovo.












3 komentara:

Gaga u kujni kaže...

Divan recept! ♥ Brokoli i karamelisan luk obožavam, pa je ova proja skroz po mom ukusu!

Dubravka Belogrlic kaže...

Proja izgleda fantastično.Voplimo brokoli i pravimo svašta pod njega ali eto proju još nikad.Hvaal

kata vuletic kaže...

Eto, ii meni se sasvim slučajno desilo da ovo iskombinujem...drago mi je da ti se svidelo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...