Saturday, April 2, 2016

žuti kolač sa crvenim voćem



Lagani voćni kolač sa sirom i višnjama, koji se brzo pravi, originalni recept je sa jogurtom, samo se meni jela masnija sirastija varijanta... to sam htela da napravim, a ispalo je za nijansu drugačije...
Ispalo je da smo otkrile da je ovaj kolač sa-vr-šen sa malinama! Jeste, u ovom slikanom primerku, malina nema puno, ali ih ima taman dovoljno da shvatimo kako se ovo testo super slaže sa njima.

Ne, to ne znači da sa višnjama nije dobar, jeste, ali maline i ovaj patišpanj se tope u ustima... i to ih opravdava sasvim što ne izgledaju baš 'kao ucrtane', već izgledaju baš kao na slici, pomalo razmazane...






Subotnje predveče, posle radne subote... dobro nije baš skroz radna, jutros sam se prošetala malo uz ćaskanje sa prijateljem, ali posle moj deo bio brisanje podova, i svašta još ponešto po kući, a onda tako neke fizike... koju volim, istinski, i izgleda sve i više. Neka sam čudna, ali nekoliko strmih ravni plus nešto električnog polja, i priča sa mojom malom takmičarkom, uspe da donese energije, taman toliko da ne fljosnem, kako sam jutros mislila da ću. U stvari i mnogo više od toga. A kad se svi raziđoše, odjednom shvatih da mi se jede neki kolač... a u spremanju kuće, pred sutrašnju nabavku jedva da ima nekih namirnica... nešto sira, pavlake za kuvanje, nekoliko polupraznih kutijica smrznutog voća... naravno u pomoć prizovem Coolinariku, i pronađem recept, pa ga malo prilagodim onome šta se našlo u kući, i eto kolača za subotnje veče.






Upotrebljeni sastojci:



  • 5 jaja
  • 300 g šećera
  • 200 g neslanog sira
  • 100 g pavlake za kuvanje
  • 100 g ulja
  • 2 šolje brašna, one američke, od 240 ml
  • kesica praška za pecivo
  • 40 kapi arome vanile
  • 400 g voća, dominantno višanja, nešto se provuklo malina i jagoda iz nekog smrznutog voćnog miksa



  • Belanca sam dobro umutila uz postepeno dodavanje šećera.
  • Tome sam dodala ostalo: žumanca, sir i pavlaku, ulje, brašno, prašak za pecivo i vanilu.
  • Promešala špatulom tek koliko da se sjedini.
  • Prelila smesu u podmašćenu i brašnom posutu vatrostalnu posudu.
  • Po tome posula voće i gurnula u rernu na 170°C, na oko pola sata.







  • Upitala čačkalicu, izvadila, jedva sačekala da se malo prohladi... skuvala kafu i prionula na dalji posao... predavanje o disleksiji čeka već mesecima strpljivo da ga uradim.

  • Ovaj post šaljem Frani, koja piše blog ŽIV - Žlicom i vilicom, a koja je domaćica kuvarigrice Ajme koliko nas je... za mesec januar 2017. godine, sa temom: višnje.








  • There wasn't a lightning strike It just crept over me Something about your love just got to me gradually Like an autumn fire A growing intensity Something about your love just got to me gradually Opposite in so many ways Was that what it was about? Were we always cut out? Love is somewhere we go where we hope to be new I was so wrapped up in you But after all this time Are we not who we used to be? Has something about our love now changed gradually? We travel at different speeds Sometimes gathering pace What are the signals that I misread in your face? I look at it all and differences stand in the way Making nothing okay I ask myself am I imagining everything Dark as a raven's wing Barely getting through Some days I lose touch with you Strangers in all we do No words are on your lips We pass like silent ships Can I prove we exist? Where are the hours we missed? This summer night is clear I still want you near Barely getting through I don't know where I am Or who I used to be




    2 comments:

    1. Interesantan mi je sa malinama. A mislim da i ja radije u ovakve kolače stavim sir , nego jogurt

      ReplyDelete
    2. Probaj sa malinama, mi smo oduševljene. Mnogo njih znam da prave sa jodurtom, meni se ovaj baš svideo, sinoć sam, evo posle par dana pojela parče i isto je fino kao kad sam ga pravila....

      ReplyDelete