Thursday, July 7, 2016

brauni sa krem sirom - pravljeni specijalno za EUDVEN



- Idem u četvrtak da gledamo filmove sa EUDVENOM...
- O, pa to je lepo, samo ipak si tamo daleko najmlađa, je li to primereno, jesu li te zvali?
- Mamaaaa...
- Ups... ok... napravila bih neke kolače, red je da poneseš.
- Može, samo nemoj opet neke čudne sastojke, napravi nešto što će svi voleti.
- Ma, samo braunije, dobro, sa malo krem sira, našla sam super recept.
- Mamaaaa...



Ko je EUDVEN? E, pa to je jedan divan projekat moje prve milice - Lidije u kojoj učestvuje i njena najmlađa sestra, a moja treća sreća - Ksenija. Projekat se mogao naslutiti odavno, ali baš odavno, još kod izbora prvih zlatnih baletanki i papirne krune, zlatne - kako drugačije. Nazreti smo ga mogli i kroz jedan divno iskren sastav u drugom osnovne o tome koliko će svet biti bogatiji kad ona bude operska pevačica; a ove godine, ispit-dva pred kraj fakulteta i uz veoma ozbiljan početak menadžerskog posla u veoma ozbiljnoj firmi, počeo je da se odvija - da se živi san. A kad su to snovi birali kad im je vreme? I tako, dođosmo i do prvih predstava.





Od mame, kojoj sluh, ritam i smisao za igru nisu baš jača strana, najblaže rečeno - ali sa ogromnim kapacitetom za divljenje i ponos čime su joj ispunjene milice - evo kolača za žurku. Da se zaslade svi učesnici, sva ta divna deca koja su se pustila u ovaj veseli poduhvat u (i uprkos) okolnostima u kojima rastu. Tek da se podsetimo svi koliko su dragoceni, koliko su talentovani i koliko su vredni podrške.

Recept sam pronašla ovde.













Potrebni sastojci:


  • 225 g čokolade za kuvanje
  • 170 g putera
  • 170 g krem sira
  • šolja seckanih oraha
  • 1/4 kašikice ekstrakta badema
  • 1 kašikica ekstrakta vanile
  • 1 kašikica praška za pecivo
  • 1/2 kašikice soli
  • 440 g šećera
  • 6 jaja
  • 165 g brašna



Rastopiti čokoladu sa polovinom putera, pa ohladiti na sobnu temperaturu.

Ostatak putera pomešati sa krem sirom. Polako dodavati šećer, dok se ne utroši 110 g. Umešati dva jajeta, 2 kašike brašna i kašikicu ekstrakta vanile.

4 jajeta ulupati sa 330 g šećera. Pomešati brašno, prašak za pecivo i so, pa to umešati sa ulupanim jajima. Dodati u ovo otopljenu čokoladu sa puterom. Dodati orahe i ostatak vanila i bademovog ekstrakta.

Uliti čokoladnu smesu sa brašnom u pleh, pa preko njega preliti ravnomerno smesu sa krem sirom.




Peći oko 45 minuta na 175°C.

Čačkalica nikada neće izaći potpuno suva. Kad na njoj bude sasvim malo mrvica, izvaditi kolač i ohladiti ga na sobnu temperaturu, pa ga staviti u frižider dok ne bude dovoljno čvrst da se seče na kocke. Za to je potrebno nekoliko sati, a najbolje je ostaviti ga preko noći.

Meni je kolač malo zagoreo. Sasvim malo, ali dovoljno da se vidi na slici. Zapravo je samo dobio onu karamelizovanu notu u ukusu, što se meni jako svidelo. 

Deci se svideo isto, kažu mi da su ga brzo pojeli.


Ono što sam ostala u nedoumici, kako je po originalnom receptu, beli deo sa sirom ostao na površini kolača, a kod mene je skliznuo na dno. Može biti da sam koristila gušći krem sir od onog koji je koriščen za originalni recept. A moguće je da bi bilo mudro braonkasti deo kolača prvo koji minut zapeći u rerni, pa tek onda dodati belu smesu.

U svakom slučaju, i ovako prošaran, ima divan ukus. Čini mi se da bi se izostavljanjem oraha mnogo izgubilo na ukusu, iako u originalu tvrde da može i bez njih.
 

Kako mi volimo kolače sa slatkim sirom, ovaj brauni je svakako od sada na našoj listi favorita.













Lidija Vuletic feeling blessed.


Kakva godina !! Do pre 6 meseci sam sedela kod kuce gledala serije i bilo me je tesko naterati da se prosetam. Poslednjih mesec i nesto sam svakog dana isla na posao od 8 pa pravo odatle na probe koje su nekada trajale i do 10,11 uvece, a uvek je bilo i organizacionog posla za kod kuce! Sve se promenilo u 6 meseci, potpuno sam nov covek i prvi put u zivotu preponosna na sebe i na svoju Škola mjuzikla Eudven ! Toliko toga sjajnog mi je donela, od vere u sebe, do ispunjenja svih svojih snova, novih ciljeva, novih sjajnih znanja i najbitnije od svega ljude koji su za citav zivot i koji su imali uticaj na mene izmenili me i poboljsali i postali iskreni prijatelji i jedna porodica kakvoj se moze samo nadati! Raditi dva posla nije nemoguce cak ja smatram da je preporucljivo jer jedan odmara od drugog pa se oba rade sa strascu i sa ambicijom  sjajna sezona je gotova a sada tek dolaze neverovatne stvari !!



Zelela bih beskrajno da se zahvalim svim ljudima koji su bili na jednom od TRI izvodjenja Eudven Mjuzikl SHOW-a kao i svoj podrsci koju imam od prvog dana otvaranja skole! Kao sto znate skola postoji od februara i prvu sezonu je zatvorila sinoc kada su se clanovi Prve generacije Skole mjuzikla Eudven po treci put pokazali pred brojnom publikom u Klub Petak ! Hvala mnogo Superste.net bez kojih nista ne bi bilo moguce kao i svima koji su sa nama sanjali i svojom energijom nas gurali napred! Nasa ekipa se ne rastaje, mi radimo i spremamo nova iznenadjenja za jesen i za sledecu sezonu, a skola prima i NOVU generaciju u Beogradu od septembra :))
Spremam vam i jedno ogromno iznenadjenje za jesen, ali o tome ce jos biti reci !
Ponovo HVALA svima od srca jer ste nas gledali, bodrili i bili bas onakva podrska kakva nam je bila neophodna !! :)) 

















No comments:

Post a Comment