Sunday, July 17, 2016

pogačice nisu mafini! - ali jesu smazane



- Što ti je fora - napraviš pogačice u modlama za mafine i misliš da ih možeš zvati mafinima... mammmaaaa ovo nije slatko!

Ok... istina, stvarno sam rekla da pravim mafine. Što obično budu oni od bundeve, ili oni drugi, ili oni izvrsni a jednostavni... Nije ni čudo da sam dočekana glasnim razočarenjem kad iz rerne nisam izvadila slatkiš. 





A zapravo me samo mrzelo da otrčim do pekare po doručak, pa sam okrenula Mirisnu teku da vidim šta ima, jer sigurno nešto dobro ima... i nisam jasno objasnila šta radim. Rekla sam samo da pravim mafine, što obično znači nešto slatko...

A napravila sam odlične mafin-pogačice, po Marijinom receptu za kukuruzne mafine:




Potrebni sastojci:

  • 250 g pšeničnog brašna
  • 100 g kukuruznog brašna
  • pola kašikice soli
  • kašikica šećera
  • jedna i po kašikica praška za pecivo
  • 2 jajeta
  • 220 ml mleka
  • 150 ml ulja
A recept doslovce glasi:

Sipati suhe sastojke u zdjelu, sjediniti s mokrim. Metalne kalupe namazati maslacem i posuti brašnom. Stavljati dobru veliku žlicu smjese u svaki kalup. Peći dobrih pola sata na 200 °C, dok lijepo ne porumene.




Ništa lakše( samo sam ih  još posula zrnevljem koje mi se našlo pod rukom). I svakako brže od oblačenja i odlaska do pekare, koja možda danas i ne radi... I svakako zdravije... i tako. Smazasmo ih u slast iako nisu bili mafini.



I pravićemo ih ponovo...



No comments:

Post a Comment