Monday, October 3, 2016

kolač sa bananama i suvim šljivama



Ovaj se kolač pravi od prezrelih banana i zanosno miriše. A suve šljive sam mu dodala da bih ga malo promenila - i ispalo je baš dobro. Može dugo da stoji i sve je ukusniji.




A stajao je zato što sam ga pravila u isto vreme kad i običan banana bread ( imala sam čak pet super prezrelih, skoro trulih banana...) i kolač od krušaka i čedar sira. A uz to još i Ksenija ne voli suve šljive. A ja ne volim da me garderober ujutro gleda sa mržnjom jer iz njega vadim samo dva broja veće farmerke od onih koje mi odlično stoje...tako smo otkrili da je ovaj kolač sve mekši što duže stoji, a i sve mirisniji.



Potrebni sastojci:

  • dve - tri trule banane
  • 1/3 šolje rastopljenog putera
  • 1 šolja, ili manje šećera
  • 1 jaje
  • 1 kafena kačičica ekstrakta vanile
  • 1 kafena kašičica sode bikarbone
  • prstohvat soli
  • 1 i po šolja brašna
  • desetak suvih šljiva, iseckanih na sitno - mogu se malo potopiti i u neki konjak, mada ja nisam, jer sam imala baš meke suve šljive



Recept je prost, da prostiji ne može biti: banane se izgnječe, jaje umuti, i sve ostalo se smućka sa njima i izlije u kalup.

Peče se na 175 stepeni oko sat vremena.




No comments:

Post a Comment