Wednesday, February 22, 2017

projice od griza sa čvarcima



Kupila sam neki dan čvarke na pijaci (ok, priznajem - uz opaku dozu griže savesti). Nije bilo onih koje volim najviše, mada me to nije sprečilo da se pošteno sladim ovih dana. A već mi se neko vreme jedu proje - i eto sinergije. Recept sam našla u špajzu sa knjiškim moljcem. Samo ću reći ovo: dok ove proje ne probate, nema šanse da shvatite koliko su dobre.




Potrebni sastojci:


  • 240 g palente
  • 180 g pšenicnog griza
  • 4 jaja
  • 100 ml ulja
  • 400 ml mleka
  • 200 ml kiselog mleka (ili pavlake ili milerama)
  • 300 g sitnog sira
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 kašičica soli
  • 200 g čvaraka, ja sam stavila ono najsitnije - čvarak prašinu, koja se uvek napravi u gomili čvaraka, koliko god bili veliki





U dublju posudu sipati sve sastojke osim sira i čvaraka. Sjediniti u tečnu masu bez grudvica. Nemojte se uplašiti što je smesa skroz tečna. Tako treba.

Na kraju dodati sir, blago promešati. Sipati u kalup za mafine obložen papirnim korpicama za mafine. 
Peći u unapred ugrejanoj rerni na 200°C  oko 20 minuta.



4 comments:

  1. Nisam ocekivala griz,pa me je taj sastojak zaintrigirao,osim cvaraka, naravno😊. Izgleda veoma gresno(citaj:ukusno).

    ReplyDelete
  2. Eh kako bih ih rado probala, čak i sad usred leta..da mogu da nadjem čvarke .) Divneee su!

    ReplyDelete
  3. O, draga Ana, griz jeste iznenađenje u ovim projicama. Veoma prijatno iznenađenje.

    ReplyDelete
  4. Draga Dubravka, je li moguće da u tu kod vas čvarci ne rastu? Šta se dogaša? Nije običaj da se prave?

    ReplyDelete