Sunday, November 18, 2018

posna slana bundevara sa krompirom


Ove se godine zima nije žurila, a kad je stigla, ne mogu kazati da sam joj se obradovala. Uključila sam grejanje, okružila se knjigama i lenjo samo konstatovala da imamo dovoljno namirnica u frižideru. Što će reći da ne planiram nikakav izlazak ovog vikenda. Uz takvo zimogrožljivo raspoloženje savršeno mi je prijala ova skroz jesenja pita sa puno, dobro začinjene, bundeve i krompira. 







  • pola kg tankih kora za pitu
  • pola kg bundeve
  • tri četvrt kg krompira
  • 2 glavice crnog luka
  • 3-4 čena belog luka
  • so i biber po ukusu
  • začinsko bilje po ukusu
  • maslinovo ulje





Luk i beli luk se izdinstaju.
Bundevu izrendati, a krompir iseći na kockice, pa dinstati sa lukom dok dobro ne omekšaju. Krompir treba da bude skoro skroz skuvan.
Posoliti, pobiberiti i dodati začine illi začinsko bilje po ukusu po ukusu. Ja sam dodala pola kačikice čubra, pola kašikice ruzmarina i kašiku peršunovog lista. To je tako zanosno zamirisalo još u loncu dok sam dinstala povrće.

Uviti u kore - ja sam uvijala u po tri tanke kore - svaku sam nauljila malo. Peći na 200°C, prvo petnaestak minuta prekriveno peki papirom, a potom još desetak minuta otkrivene, dok ne porumene.












No comments:

Post a Comment