Sunday, October 18, 2015

rižoto sa bamijama



Bamije se na beogradskim pijacama baš i ne nalaze lako. Zapravo, jedva da sam ih nekoliko puta do sada videla sveže. Ponekad se mogu naći lepe smrznute, da su i čvrste i jarko zelene boje, što znači da su zadržale svoj specifičan, veoma fragilan ukus. Inače znaju da budu sasvim bezukusne. 

Grci ih cene daleko više od nas, pa ih lepo i smrzavaju. Ovo je rižoto koji sam pripremila za brzu večeru ovog leta na moru. Svinjsko meso dobrog kvaliteta, nemasno i odlične bamije - ovo ne treba kvariti posebnim začinima... makar sam ja tako ovaj put.




Na kašici dve maslinovog ulja kratko propržiti meso i smrznute bamije. Na oko 700g mesa, stavila sam oko 300g bamija. Dodati pirinač i kuvati, dok pirinač ne bude kremast. 

Posoliti i pobiberiti po ukusu. Riža i krta svinjetina nemaju jak ukus, ako se ne dodaju jači začini, može se uživati u ukusu bamija.


No comments:

Post a Comment