Tuesday, May 10, 2016

ćevapčići na ražnjićima



Obožavam ražnjiće - što i nije neka velika izjava, pošto obožavam hranu uopšte. Ali ražnjiće volim posebno. A koliko ih često pravim? Pa isto toliko posebno retko. Ne bih baš znala da kažem zbog čega. Nije da mi ih je iko ikada branio, samo ih nisu baš voleli, pa nije bilo svrha petljati se - klasična priča. Danas sam rešila da u skladu sa prolećem, malo promenim nekima omiljeni ručak zvani: ima ćevapa, ne treba ništa drugo... I dalje ima ćevapčića, samo uz njih ima i grilovanog povrća, u istom zalogaju. Sasvim malo drugačije a mnogo slasnije. Pravi ručak za divan prolećni dan na terasi.









Upotrebila sam:


  • 10 ćevapčića, isečenih na trećine
  • 15 štapića za ražnjiće
  • 2 paprike
  • 1 crveni i dva mlada luka
  • 2 tikvice
  • petnaestak šampinjona





Postupak je toliko jednostavan, da ni ne može tako zvati. Povrće se isecka i naizmenično sa mesom nabada na štapiće. U principu bi povrće trebalo provući kroz neku mešavinu ulja i začina, ali ja volim ukus grilovanog povrća bez dodataka. Ćevapčići su ispustili taman dovoljno safta da su začinili i povrće.



Pekla sam u tučanom tiganju na srednjoj vatri, a jele smo na terasi, uživajući u zelenilu, konačno. Zahvalna za ovaj divan slobodan dan, koji liči da će postati još lepši.










No comments:

Post a Comment