Thursday, January 7, 2021

posni bolonjeze sa brokolijem

 


Nisam baš često pravila bolonjeze. Veliko je smaranje. Istina, i uživanje na koncu, ali opet, teško mi je da se nateram da krenem da ga pravim. Ni danas ne znam šta mi bi. 

Opet, nekako mi je lakše palo danas. Reduša u meni bila pokrenuta čišćenjem frižidera. Taman sam imala namirnice koje su za ovo jelo bile potrebne. 

A za ukus sam dobila pohvale ( a ko zna naše prilike, zna da je to vrednije od zlatne poluge), pa sam malo sad na sedmom nebu.



Ideju za ovo jelo dobila sam jutros na Instagramu. Promenila sam malo recept prema sadržaju frižidera i dobila izvrstan ručak. 

Prošla nedelja je bila izuzetno stresna, čak je malo kazati to. Tako danas samo ovako, pa odmor i korak po korak dalje.

Ovo sam jelo na brzinu slikala, jer je stvarno vredno sačuvati ga. Mislim da bi bilo jako lepo napraviti lazanje sa ovim sosom.





Potrebni sastojci:

  • 1 luk, sitno iseckan
  • 300 g pečuraka, imala sa bukovače, sitno iseckanih
  • pola tikvice, sitno iseckane
  • 2 veće šargarepe, sitno iseckane
  • 2 kašike paste od paradajza
  • 1 šolja sočiva
  • 3/4 šolje supe od povrća
  • 1 konzerva seckanog paradajza
  • 2 kašike nutritivnog kvasca
  • 1 kašikica mlevenog kumina
  • 1 kašikica aleve paprike
  • 1/4 šolje tahini paste
  • 1 kašikica sećera
  • manja glavica brokolija, samo cvetići





Luk dinstajte na malo vode, pa posle nekoliko minuta dodajte pečurke i dinstajte dok pečurke ne odmeknu.

Dodajte seckanu šargarepu i dinstajte pet minuta, pa dodajte tikvice, pa i njih dinstajte koji minut.

Uspite sočivo, supu od povrća, seckani paradajz, nutritivni kvasac, kumin, alevu papriku, kašikicu šećera i tahini.

Krčkajte dok se sočivo ne skuva. Promešajte povremeno i dodajte vrele vode, da vam ne zagori.

Ubacite brokoli i kuvajte još desetak minuta da brokoli odmekne.





Posolite i pobiberite po ukusu.


Poslužite kako biste i bilo koji drugi bolonjeze. Nama se nije jela pasta, pa smo ga jele sa kuvanim krompirom.






No comments:

Post a Comment