Saturday, December 24, 2016

apple sharlotka


Kolač od jabuka koji se pravi brzo i lako - umute se jaja sa šećerom, doda brašno i sve to prelije preko iseckanih jabuka. Idealan za kad ti se jedu kolači, a nisi za petljanje po kuhinji, kao ja danas. Sočne pečene jabuke i prhko testo odgore - za svaku preporuku.




Ovo je jedan od recepata za ruski kolač - šarlotu od jabuka. Neko ga okrene kad ga ispeče - meni se više svidelo ovako. U nekim receptima ima putera, u ovom mom nema. A shvatili ste, i engleski naziv mi je gotivniji, pa sam ga zadržala.


Potrebni sastojci:

  • 4 jabuke
  • kašika limunovog soka
  • šilja šećera
  • 3/4 šolje brašna, plus još 2 kašike
  • 1/4 kašikice cimeta
  • 1/4 kašikice mlevenog muškatnog oraha
  • prstohvat soli
  • 3 veća jajeta
  • šećer u prahu za posipanje kolača



Rernu zagrejati na 175°C.
Podmazati okrugli pleh prečnika 18 cm, najbolje onaj kome se skidaju ivice.

Jabuke oljuštiti, očistiti od semena i naseckati na tanke ploške. Posuti ovo limunovim sokom i sa dve kašike šećera. Ostaviti da odstoji petnaestak minuta.

Jaja mikserom dobro ulupati sa šećerom.

Pomešati brašno sa začinima, pa najmanjim mogućim mešanjem pomešati brašno sa ulupanim jajima.



Presuti ovu smesu preko jabuka i ostaviti pet minuta da se smesa potone u jabuke.

Peći oko sat vremena, dok čačkalica ne potvrdi da je gotovo, a testo odgore porumeni i postane hrskavo.



Služi se toplo, posuto šećerom u prahu.

Recept sam našla ovde.







No comments:

Post a Comment