Tuesday, January 10, 2017

krompir u gusanom tiganju



Jedan običan krompirasti prilog, sasvim malo robusnije upakovan za svečanu Božićnu trpezu. Treba li naglašavati da je prvi smazan?





Potrebni sastojci:

  • 6 čenova belog luka
  • 6 velikih crvenih krompira
  • 1 plavi luk isečen na polumesece
  • 1 kašika mešavine začinskog bilja
  • so i biber po ukusu
  • maslinovo ulje
  • 1/2 šolje putera
  • 1/4 šolje parmezana


Gusani tiganj dobro namazati puterom.
Krompir zaseći na 'haselback' način.
Začiniti ga belim lukom, mešavinom začinskog bilja, solju i biberom. Premazati ga dobro puterom. U proreze ugurati parčiće luka.

Prekriti tiganj aluminijumskom folijom i peći na 175°C oko sat vremena, dok krompir ne omekša. 



Skinuti foliju, posuti parmezanom  i peći još 15 do 20 minuta dok krompir ne postane hrskav.




A jeste li videli ovu knigu
Fe - no- me - nal-na je!










2 comments:

  1. Kako to dobro izgleda... podsjeća me na krumpire koje je pekla moja baka :) hvala na receptu! Sad znam šta ćemo za večeru :)

    ReplyDelete
  2. E baš mi je drago da ti se sviđa. Pitala sam se da li da ga uopšte objavljujem, ali moja ksenija toliko voli ovakav krompir, pa sam ipak pisala opet.

    ReplyDelete