Saturday, July 21, 2018

posna pita sa spanaćem, šampinjonima i tofuom


E sad sam na mukama. Mislim, sve što ja napravim je odlično, zar ne? Ali OVA pita! Baš je dobra! Pravila sam je za jedan važan porodični ručak, a svi znaju da je moja porodiča probirljiva, ajde, zapravo razmažena... i kritikujuće nastrojena ponekad. I neki od njih su se odmah deklarisali da pitu sa tofuom neće... ali jesu. I to u spast! I još tražili da spakujem da ponesu.





Potrebni sastojci:
  • 500 g gotovih kora za pitu
  • 500 g spanaća
  • 300 g šampinjona
  • 1 veći luk
  • 150 g tofua
  • ulje, suvi peršune, so i biber po ukusu


Spanać blago prokuvajte i iseckajte.
Na malo ulja izdinstajte luk, dodajte na listiće iseckane šampinjone i naseckani spanać, i posolite.




Stavite na dno pleha dve kore, malo ih nagužvajte, poprskajte s malo ulja i stavite malo fila.
Onda ponovo stavite nagužvanu koru, preko nje rendani sir, pa opet nagužvanu koru, fil, koru, sir i tako dok ne utrošite materijal.




Pecite oko pola sata u rerni na 180°C.



Inspiraciju za ovu i još neke pite sam našla na sajtu Posna jela.





No comments:

Post a Comment