Saturday, November 3, 2018

salata od crvenog kupusa sa urmama i tofuom


Ksenija i ja smo u poslednje vreme sve u povrću... a ja sam, ne bih li se vratila mesojedskoj tradiciji, čak kupila nekoliko šnicli neki dan. Završile su u zamrzivaču. Bok čoi i tofu, koji kupujemo kod Kineza, ne stižu da se slikaju za blog - pojedemo ih odmah, dok je još toplo. Ovo sam ipak uspela da slikam. Možda zato što se jede hladno.






Sličnu sam salatu pravila pre nekoliko godina - umesto urmi stavila sam suve kajsije. I sada zasigurno mogu da kažem da je kombinacija crvenog kupusa sa suvim voćem i tofuom istinski divna. 

Svojoj sam porciji dodala dva brazilska oraha, sitno iseckana. veoma se lepo slaže nešto orašasto sa ostalim sastojcima.

  • oko pola kile crvenog kupusa, iseckanog na veoma tanke rezance
  • 3 kašike maslinovog ulja
  • 2 kašike soka od limuna (ili limete)
  • soli i bibera po ukusu
  • oko pola šolje urmi iz kojih su izvađene koštice, naseckanih na sitno
  • 120 g fete
  • 1 kašika svežeg peršuna ili korijandera
  • 2 kašike susama



Pomešati dobro iseckani kupus sa maslinovim uljem i limunovim sokom. Posoliti i pobiberiti po ukusu. Neka vas ne mrzi da probate kupus, dok ne dobijete ukus koji volite... posle će biti teško promeniti.

Tofu iseći na kockice, posuti ga susamom, pa propržiti malo na sasvim malo ulja.





Pomešati u kupus polovinu iseckanih urmi i tofua. Ostatak urmi i tofua posuti po salati, pa sve posuti seckanim peršunom ili korijanderom i tostiranim susamom.

Autorka recepta, moja omiljena blogerka Deb, koja piše Smitten Kitchen, kaže da je salata idealna da se spremi unapred i da može izdržati i ceo dan u frižideru. 

Ako ne volite tvrđi kupus u salati, prelijte ga ranije dresingom i ostavite ga malo da odstoji u njemu, pa tek onda dodajte ostale sastojke.








No comments:

Post a Comment