Friday, May 31, 2019

posna pita od blitve i tofua




Kad treba ugostiti nekoga, pita bude uvek pun pogodak - makar je to moje iskustvo. Koje je potvrđeno i ovom prilikom. I gosti, a i mi - domaći, u slast smo pomljackali ovu pitu sa tofuom. I hvalili je još punih usta. Iskreno, i ja (koja sam pitoljubac bez premca) sam bila zatečena koliko je ovo jedna sočna i ukusna pita.





  • 150g tofua
  • jedna glavica crvenog luka
  • čen belog luka
  • pola kašikice aleve paprike
  • 3 veze blitve
  • 4 lista kora za pitu
  • susam, lan, suncokretovo seme ili mak za posipanje
  • so i biber po ukusu




Luk i beli luk malo prodinstati na par kašika maslinovog ulja, dodati tofu iseckan na kockice. Posuti alevu papriku i dinstati ovo uz sasvim blago mešanje još minut dva.

Opranu i oceđenu blitvu iseći - ne mora na sitno. Ubaciti u prodinstani luk sa tofuom i krčkati na sasvim laganoj vatri, dok blitva ne uvene.

Može se proces ubrzati, ako poklopimo posudu.

Posoliti i pobiberiti po ukusu. Nadev otprilike podeliti na 12 delova.




Kore za pitu iseći na trećinu po širini.

Koru pre filovanja ovlaš premazati mešavinom ulja i vode.

Na jedan kraj isečene kore staviti oko dve kašike nadeva, pa saviti kore u trougao.

Premazati uljem i uvaljati u susam. Možete umesto susama staviti i suncokret, lan ili čak i mak.

Peći na 200°C dvadesetak minuta.









No comments:

Post a Comment