Friday, July 12, 2019

salata od cvekle i vakame algi


Nije ovih dana baš leto, sem što jeste po datumu. Traži ovo vreme neku težu i topliju hranu, a ja još uvek odolevam, u stilu: ako je leto - ima da bude salata. Reska kombinacija crvenog kupusa, cvekle i vakame alge, začinjena ljutom paprikom i belim lukom. Može i salatom čovek da se ugreje...




Četvrta salata koju pravim po receptima Georgija Nazarova. Pre ove sam napravila:

  1. salatu od kelerabe i vakame algi
  2. salatu od crvenog kupusa i nori alge
  3. šareni pilav ili vruća salata?
i imam nameru da isprobam još puno njegovih recepata, jer, na veoma kreativan način, kombinuje povrće koje inače imam u kuhinji, a meni ne bi palo na kraj pameti da ga stavim u istu zdelu.






Potrebni sastiojci:

  • jedna cvekla, osrednje velika
  • četvrt glavice crvenog kupusa
  • šaka vakame algi
  • po kašika sitno seckane mirođije i peršuna
  • 2 čena belog luka, ili belog luka u prahu po ukusu
  • kašikica senfa
  • 2 kašike jabukovog sirćeta
  • kašika-dve maslinovog ulja
  • kašika lanenog ulja
  • koja periškica vlašca



Cvekla se isecka ili izrenda. Počela sam da je rendam na sitno, pa sam se predomislila na pola cvekle. Ostatak sam isekla na deblje prutiće.

Crveni kupus sam isekla na sasvim malo veće komadiće. Zapravo bi trebalo po receptu da se iseče na trakice, kao za kupus salatu, ali sam se ja igrala sa, odavno pribavljenim, Super seckom...

Kupus se polije jabukovim sirćetom i malo zgnječi, da bi omekšao.

Vakame alge se preliju vrućom vodom da nabubre, pa se ocede.

Senf se pomeša sa uljem, mirođijom i peršunom.

Svi se sastojci sjedine. Salatu sam posula vlašcem, koji imam na terasi. Ovo ne mora, a jeste ukusno.








No comments:

Post a Comment