Tuesday, September 15, 2020

glazirani prokelj sa orasima i brusnicama


Ne mogu da prođem pored prokelja a da ga ne kupim. Ne znam baš šta mi je. Nije da mi je omiljeno povrće, ali mi je nekako inspirativan za pripremu. Već sam ga kombinovala sa suvim smokvama, semenkama, kiselim kupusom i karfiolom - a večeras je u orašasto slatkastoj kombinaciji.





Potrebni sastojci:
  • pola kile prokelja, isečenog na polovine⁣
  • 2 šake oraha
  • šaka brusnica ⁣
  • 3 kašike aćeta balsamika⁣
  • 2 kašike javorovog sirupa, ili meda za nevegane
  • 1/2 kašikice belog luka u prahu ili 2 - 3 čena belog luka
  • 1/2 kašikice suvih čili paprikica
  • maslinovog ulja par kašika
  • soli i bibera po ukusu




Rernu podrgejte na 180°C.


Stavite peki papir ili silikonsku podlogu za pečenje u tepsiju.



Na polovine isečene prokelje promešajte sa malo ulja, p azačinite solju i biberom i rasporedite po tepsiji i stavite da se peku.


Pecite desetak minuta, dok prokelj ne omekša.


Dok je prokelj u rerni, napravite preliv od aćeta balsamika, javorovog sirupa, belog luka i ljutih suvih čili paprikica. Ja sam sve to stavila u mali vlender i samlela.⁣


Izvasite sad tepsiju iz rerne, dodajte orahe i brusnice i sve poprskajte mešavinom balsamika i začina.


Vratite u rernu da zapečete još desetak minuta. Prokelj treba da ostane mekan, a da bude pečen. ⁣




Skuvala sam pola šolje riže sa kašikicom kurkume i umešala kašikicu semena koprive i to je poslužilo kao odlična podloga za ovo jelo.

Recept sam pronašla na instagramu na profilu @greatveganrecipes.











No comments:

Post a Comment