Sunday, September 5, 2021

patlidžan sa tofuom

 


Call me recipe creator ):

Kao svaka prilježna domaćica, opet sam od onoga što smo imalae u frižideru napravila nešto novo. Za našu kuhinju. Kad odete na internet, sva je prilika da ćete naći nešto skoro isto. Stoga su mi svi ti silni recepe creatori po internetu pomalo bezveze.

Napravih super branč danas, svakako.



Evo kako:

Potrebni sastojci:

  • 2 kineska patližana
  • jedan struk mladog luka
  • par čenova belog luka
  • tabla tofua od oko 100 g
  • par kašika maslinovog ulja
  • malo soja sosa
  • origano, suvi prešun


Prvo sam stavila patlidžan isečen na komade veličine zalogaja da se dinsta na kašici dve maslinovog ulja, zato što je njemu bilo potrebno najviše vremena. Posula sam seckanim suvim peršunom. Da sam imala svežeg, ostavila bih ga za kraj.

Pa sam dodala mladi i beli luk, sitno naseckane.




Tofu sam naseckala na kockice, sačekala sa se povrće izdinsta.





Ubacila sam tofu 
Predomišljala sam se da li da ga izgnječim, pa ipak nisam.
Posula sam sasvim malo soja sosa. Posolila i pobiberila

Dinstala sam još malo dok tofu nije bio skuvan.
Posula sam origanom i dodala još malo maslinovog ulja, jer volim tako, a može i bez ovog ulja na kraju.







No comments:

Post a Comment