Wednesday, January 12, 2022

paprike punjene sočivom i krompirom


Punjene paprike svi volimo, zar ne? Evo izuzetno ukusne posne varijante punjenih paprika. Meni se jako sviđaju paprike punjene krompirom sa pavlakom i mirođijom. Samo, moja najmlađa milica ih ne voli, pa sam morala da smislim nešto drugo.
Ovo joj se svidelo. Bravo za mene!








Upotrebljeni sastojci:

 

  • 7 paprika za punjenje
  • 1 okrugla tikcica
  • 5 osrednjih krompira
  • 100 g crvenog sočiva
  • 2 veće glavice crnog luka
  • 2 šargarepe
  • nekoliko malih zelenih ljutkastih paprikica
  • nekoliko čenova belog luka
  • 2 dl kuvanog paradajza
  • lovorov list
  • so, biber, kari, malo suvog peršuna


 

Sočivo skuvati u vodi sa lovorovim listom. Procediti i ostaviti sa strane.

Luk se isecka na sitno i izdinsta na malo ulja. 

Šargarepa se isecka na kockice, pa se i ona dinsta sa lukom.

Isecka se i beli luk i ljuta paprika, pa se i to doda, na kraju dinstanja.




Krompire iseći na kockice.

Pomešati dinstano povrće, krompir i sočivo.

Posoliti, pobiberiti, dodati kašikicu karija i suvog peršuna. Dobro promešati



Tikvicu izdubiti. Sačuvati poklopac.

Puniti paprike i tikvicu smesom za punjenje.

Zaliti sa malo kuvanog paradajza. A može se zaliti i vodom u kojoj se kuvalo sočivo.




Ređala sam paprike u vatrostalnu zdelu koja ima poklopac.

Gurnula sam je u rernu i pekla oko sat vremena. Poslednjih petnaestak minuta otkriveno, da se paprika zapeče.













No comments:

Post a Comment