Wednesday, August 2, 2023

mramorni kuglof sa makom i limunom


Kuglof koji mi dete traži opet i opet i u ovom postu će biti mešane slike ot tih nekoliko pečenja, ima i okruglih i kockastih kuglof varijanti. Lak je za pripremu. Možete ga šarati da bude kao mramorni, a može i da ne bude... 







Izvadila sam nekoliko omiljenih kalupa za kuglof da mi stoje na pultu u kuhinji i podsećaju me da volim da ih koristim. Videćemo hoće li ta akcija uroditi plodom.

Neka čudna lenjost za kuglofe se uvukla u mene, pa ih nisam dugo pravila. Jednim delom i zbog toga što nikako da pronađem veganski kuglof koji uspeva u kalupima sa sitnim šarama. A ne volim da mi kuglof propadne, šta ću. Mislim, pojede se svaki, ali kuglof nije kuglof ako ne uradi ono čarobno PLOP kad ispadne iz kalupa.

A onda sam u jednom danu napravila tri. I to, naravno, sasvim nova recepta. Za svaku moju milicu po jedan, jer svaka voli drugačiji. Pa sam objavila kratko na instagramu da se Kata-kuglof vraća u akciju i opet se začaurila u neblogovanje. 

Čudo kako lako zaboravim koliko mi kuvanje i deljenje iskustava iz kuhinje donosi dobre energije. Pa, da se povratimo u akciju, evo delim prvi od tri kuglofa napravljenih u slavu toga da su sve tri milice bile zajedno kod kuće.




Potrebni sastojci:

  • 3 jajeta
  • 150 g šećera
  • 1 vanil šećer
  • 200 ml jogurta
  • 150 ml ulja
  • 220 g brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • korica dva limuna
  • sok jednog limuna

  • 50 g mlevenog maka
  • 20 ml jogurta


Rernu podgrejete na 180°C.

Kalup za kuglof pouljite i pospete brašnom. 

Penasto umutite jaja sa šećerom.

Dodate ostale glavne sastojke, sve osim maka i umešate da se dobro sjedine, ali ne mešate previše da kuglof ne bi bio tvrd.

Smesu podijelite na dva dela. U jedan deo samo umešate 50 g mlevenog maka i 20 ml jogurta.

Naizmenično izlivate u kalup smesu bez maka i smesu sa makom, da biste dobili šaru.

Pečete oko pola sata.










No comments:

Post a Comment