Monday, February 29, 2016

Ajme... karfiol i brokoli



Završio se mesec u kom se igralo na temu karfiola i brokolija u kuvarigrici Ajme koliko nas je...
A ja sad sedim pred zadatkom da sumiram rezultate i u glavi mi bruji: 'Ajme...' ko će ovo popisati..., jer stigao je 71 recept!!! od 21 učesnika igrice, a red bi bio da dodam i koje moje kuvanje. 

Moram reći da je ovo bilo jedno divno iskustvo. (beskrajno hvala još jednom Nikolini sa bloga U slast što mi je ovo omogućila!) Svaki dan je pružao priliku da se poradujem nekom novom internet-kuvarskom-prijateljstvu i nekoj novoj đakoniji. I da to onda prepričavam kome stignem i ko god je hteo da me sluša - i tako baš dobro razdrmam i razveselim inače sumoran februar koji se iako malen, otegne u željnom isčekivanju mirisa proleća.




Da ne dužim priču, koja će tek da bude duga, evo recepata, koje sam ređala po redu kako su mi se javljale autorke i autori đakonija:

1. Natalie, sa bloga Natalie's Food & Health poslala je recept Kremasta juha od cvjetače i češnjaka.



2. Aleksandra sa trojezično pisanog bloga Vanilla & Staubzucker pravila je Krem juhu od brokula i krompira 


Okruglice od brokule sa ricotta sirom.





3. Iva koja piše blog Culinary Postcards, poslala je tri recepta: 
Punjene dvostruko zapečene pole (sa koricom od karfiola)
Pita sa karfiolom, ovčjom fetom i sezamom
Juha od karfiola i koromača sa crnim paprom i narom.



4. Sunčica koja piše dvojezični francusko-srpski blog Mes Folies Culinaires, poslala je četiri recepta: 
Planina od brokolija
Panirani karfiol
Potaž od povrća i  
Kremasta supa 'Dubarri'.



5. Mirela koja piše blog Kruha i... poslala je sedam recepata: 
Cijela pečena cvjetača sa fetom
Namaz od cvjetače i pečenog češnjaka
Juha od brokule sa orasima
Pečena brokula, cvjetača,prokulice, mrkva... 


Mirela je, uz Juhu od cvetače i kestena i jela:'Pizza'od cvjetače,  poslala i jedini, a od vaše domaćice, tj. mene toliko željeni slatki recept od ovih namirnica (ne bih tačno znala reći zašto i odakle ta želja, ali veliko hvala što je ispunjena!): Brownie sa cvjetačom.



6. Ingrid, autorka bloga Prekratak dan poslala je recepte za: Gyros nabujak od piletine i brokule i Pitu od poriluka, brokule i gorgonzole.


7. Aleksandra koja piše blog Indigo Alex, poslala je recept za Sandrinu čorbu od brokolija.




8. Marija, sa Mirisne teke, sa kojom ćete se družiti u martu, poslala je Kukuruznu pitu sa svežim sirom i brokulom.



9. Lana koja vodi blog La cuisine créative, poslala je recept za Kremastu testeninu sa piletinom i brokolijem.



10. Vedran, autor bloga Seasoned it with Love, kuvao je Gustu juhu od cvjetače.




11. Dragan sa bloga Miris i ukus, spremio je Kompletan ručak od karfiola i brokolija: čorbu, pohovani karfiol u rerni i pesto od brokolija.




12. Legenda foodblogeraja Zorica - Pomoravka koja nam iz Kanade nemalte svakodnevno, postojano već godinama, šalje recepte preko bloga Cooking with Zoki, poslala je čak 24 recepta iz svoje ogromne zbirke od preko 1200 recepata. 

Burgeri od karfiola i slanutka 
Čorba od karfiola i sitnog povrća sa poširanim jajetom 
Spicy cauliflower stir Fry 
Carbonara sa pečenim karfiolom



Salata od karfiola sa prelivom od parmezana i belog luka

Posni đuveč
Salata od žitarica i piletine
Pasta u sosu od karfiola


Stromboli od karfiola 
Pečeni karfiol sa belim lukom 
Makarone i piletina u bešemel sosu 
Orzo pasta sa limunom i brokolijem 
Začinjena čičoka i karfiol
Pečene makarone sa sirom



Pečen brokoli i prokelj
Krem čorba od karfiola i praziluka
Karfiol 'COUCOUS'
Ruska salata sa drugačijim sastojcima
Leblebije i karfiol sa kari začinom




Čorba od karfiola
Pasta sa leblebijama i brokulama
Zapečen karfiol u bešemel sosu
Karfiol i leblebije na indijski način
Pohovani karfiol



13. Selma, sa bloga bogatog bosanskim specijalitetima, Selmini recepti, poslala je Kiš sa brokulom.




14.Maja, autorka bloga Cookes and Bakes je poslala svoj proveren recept za Kiš od brokule.




15. Nale sa Coolinarije je bila vredna i napravila je 8 jela od karfiola i brokolija za ovomesečnu igricu:
Brokoli salata
Cveklasta čorbica
Krem čorba vredna da se proba
Krem čorba od karfiola i tikcica



Limun čorba sa karfiolom
Džejmijev pikalili
Zapečeni karfiol
Tandori karfiol sa čatnijem od mente i parathas




16. Vanja sa bloga Kuvaj za me poslala je 4 recepta:
Razljevak sa karfiolom
Potaž od brokolija
Brokoli salata
Bela (karfiol) čorba


17. Nikolina sa bloga U slast pripremila je jelo koje se zove Popećci od brokule.




18. Sa bloga Domaćica stižu tri recepta:
Krem čorba od karfiola kao ozbiljan obrok
Karfiol u belom sosu
Zapečeni karfiol sa jajima


19. Petra koja piše blog THURSDAYCOOKING, poslala je recept za Pitu sa karfiolom.



20. Kristina sa bloga Domaćica za vas pravila je Karfiol u prezlama.



21. Milkica sa bloga Mimi's Kingdom poslala je svoja tri recepta:
Potaž Dibari (Dubarry)
Brokoli u finom sosu
Testenina sa prokeljom i karfiolom






Ovo do sada je 71 recepata od 21 foodblogera sa Ex-Yu područja koji su ovog meseca igrali igricu Ajme koliko nas je... koja se igra već godinama, iz meseca u mesec. A kako sam za ovaj mesec birala namirnice koje jako često koristim, dodaću i 14 svojih recepata, tako da smo ovog meseca kolekciju recepata koja je skupljena u ovoj igrici obogatili za 85 recepata! Ajme, koliko...

Evo i mog doprinosa:
Zapečena testenina sa piletinom, karfiolom i graškom
Potaž od graška i karfiola
Zapečena jaja u spanaću i pečurkama
Pasta sa pečenim povrćem


Dimljeni tofu & lignje
Krem čorba od sira i brokolija
Čorba od brokolija sa pečurkama i indijskim orahom
Morski plodovi i brokoli
Gratinirana cvjetača


Pastirska pita sa karfiolom
Brokoli wok
Nasuvo sa brokolijem i tunjevinom
Lignje & brokoli wok
Piletina sa povrćem iz gusanog tiganja



E sad, dozvolila sam sebi posle ovolikog ređanja recepata da izaberem i one koji su mi sada najmiliji, a moram vam reći da sam u ovo gluvo doba noći fest ogladnela, pa sam i birala po apetitu... Tako su Petrina Pita sa karfiolom,  Nikolinini Popećci od brokule  i Mirelini Brownie sa cvjetačom moj izbor. I sa velikim veseljem ću se upustiti u avanturu slanja poklona preko svih granica koje treba savladati, do njih. A poklon koji sam namenila je uspomena na neke moje davne izdavačke dane, kada sam izdala knjigu koju im šaljem.

A štafetnu palicu domaćice ove kuvarigrice predajem Mariji, sa bloga Mirisna teka, koja će vam koliko sutra objaviti kojom je namirnicom smislila da nas zaokupi u martu.









13 comments:

  1. Ja sam preskocila ovaj krug, ali su zato moje kolege blogeri bili izuzetno vredni. Fenomenalni recepti na jednom mestu:) Sve pohvale domacici:)

    ReplyDelete
  2. Hvala za pohvale! Skupilo se podosta kulinarskih priča... kad sam sela sinoć da ih popišem, baš sam se uplašila kako ću... idemo sad dalje...kod Marije u goste po novu temu...

    ReplyDelete
  3. Bome! Jedna dooobra kuharica bi se od ovih recepata sročiti mogla. Pa sve zdravo, pa sve fino i domaće! Pa hoćeš na žlicu, hoćeš na tepsiju! :)

    Drago mi je i zahvalna sam što sam kroz ovu igru upoznala drage ljude, vrsne u kuhinji i bloganju. A tebi, Kato, zahvalna sam što si... ma šta, poskočila sam do plafona kad sam saznala da mi predaješ štafetu! :) hvala, daklem, Kato, što si mi ukazala tu čast i povjerenje. Nadam se da ću biti dobra domaćica. SVakako ću se potruditi!

    Radujem se druženju, radujem se kuhanju!





    ReplyDelete
  4. draga Marija, ne brigaj, bićeš savršena domaćica... uostalom... samo ćemo da nastavimo da se igramo... ovu kuhinjastu igru koju svi volimo. Jedva čekam temu ... da se igramo dalje...

    ReplyDelete
  5. Svaka ti čast na objavljivanju svakog recepta. Imala sam i ja jako puno recepata, ali ne pamtim kada ih je bilo ovoliko. Odličan krug. Bravo! Čestitke novoj domaćici.

    ReplyDelete
  6. Sjajna zbirka recepata! Cestitke svima! Kato, svaka cast i tebi! trebalo je sve ovo skrojiti ☺

    ReplyDelete
  7. Bila si divna domaćica i svaka ti čast :)
    I puno hvala :)

    ReplyDelete
  8. Domaćici svaka čast za zadatu temu, jer se iz priloženog vidi da karfiol i brokoli, na sreću nisu zapostavljeni u našim kuhinjama.
    Svaka čast i na ovoj objavi, trebalo je to sastaviti i skockati.
    Pozdrav i svim blogerima, zaista šareno, kreativno i ukusno.

    ReplyDelete
  9. Draga blog-friendice, kakav super krug, a zna se, dobar izbor namirnica = još bolji rezultat! Nema ništa bez matematike, pa čak i u kuhinji...šalu na stranu, odlično smo se svi trudili i nadam se da si super zadovoljna!
    A našoj novoj domaćici Mariji želim srdačnu dobrodošlica u klub....iznenadi nas!

    ReplyDelete
  10. Draga Kato, bravo!!! bravo!!! bravo!!! Trebalo je sve ovo pospremiti,urediti i objaviti a to je ogroman posao. Karfiol, malo manje brokoli, su moje omiljene namirnice i kod mene su vrlo često u kuhinji, sad ćeš imati prilike i ti da ih uvrstiš mnogo češće u svom jelovniku uz gomilu divnih recepata. Čestitam ti na odlično odrađenom poslu, čestitam svim učesnicima-blogerima na divnim receptima i naravno, čestitke idu i našoj novoj domaćici,Mariji.

    ReplyDelete
  11. Svaka čast! Izbor teme je očito bio pravi pogodak.
    I havala za dar, jedva čekam prolistati knjigu :)

    ReplyDelete
  12. Fantastičan krug. Hvala draga na divnom izboru namirnica i gostoprimstvu.
    A sad oraščić.. Kako će famozno da miriše mart :-)

    ReplyDelete
  13. Pregršt dobrih recepata,hvala Nikolini na prelepoj igri i Kati na gostoprimstvu.Ja sam prvi put u igri i oduševljena sam. Pozdrav novoj domaćici.

    ReplyDelete