Sunday, June 24, 2018

špageti od tikvica sa plodovima mora


Milici koja se danas uputila put Izraela jele su se tikvice, pa je to bila glavna namirnica za ručak. Čorba od tikvica, tikvice sa kukuruzom i ove spiralizovane špagete od tikvica sa morskim plodovima.
Spiralizator sam kupila možda i pre godinu dana, deca su pravila tikvice na ovaj način, ali ja nikada nisam stigla. Da mi je samo znati zašto... jer istinski su veoma ukusne. I zamislite, ne raspadaju se uopšte. Ponašaju se kao prave špagete.




Volim ovaj miks morskih plodova, mada znam da nije ni blizu kvalitetnoj morskoj hrani. Ipak volim njihov ukus. Najčešće sam ih do sada pravila sa brokolijem, a sad mi se ćini da sam našla novi omiljeni način. Ideju za recept sam našla ovde.

Potrebni sastojci:
  • 2 kašike putera
  • pola kilograma smrznutih morskih plodova
  • 3 čena belog luka, sitno iseckanog
  • 1/2 kašikice ljute papričice
  • 1/4 šolje pilećeg bujona
  • sok od jednog limuna
  • so i biber po ukusu
  • oko 800 g tikvica - 3 osrednje ili 4 manje tikvice
  • 2 kašike parmezana (opciono)
  • 2 svežeg kašike vlašca ili peršunovog lista



Tikvice se spiralizuju spiralizatorom - ako se to tako kaže. U svakom slučaju, naprave se od njih špagete.
U većem tiganju se rastopi puter i u njega se stave morski plodovi, beli luk i ljuta paprika. Bila sam malo skeptična prema stavljanju ljute paprike u morske plodove, a ispostavilo se da je to izvrsna ideja.
Ovo se krčka par minuta. Uporebila sam smrznute  morske plodove, pa je trebalo neko vreme da se otkrave i da ispari višak vode.




Umeša se pileći bujon i limunov sok, posoli i pobiberi i sačeka da to proključa, pa se ubace tikvice, koje se krčkaju minut dva i jelo je gorovo.

Po želji se pospeparmezanom i začinskim travama. Mi smo ga jele bez Parmezana i bile smo oduševljene.









No comments:

Post a Comment