Saturday, December 1, 2018

venac od riže sa suvim voćem


Imala sam danas goste, a nisam pravila kuglof, zamislite to. Eh... bilo mi je previše hladno da idem u nabavku, pa sam napravila slatkiš od namirnica koje sam imala kod kuće. Recept sam pronašla u kuvaru koji imam već dugo, a radi se u stvari o tome da se skuva sutlijaš sa puno cimeta, a uz to se i suvo voće prokuva u soku od pomorandže. Ispao je sasvim lep dezert za posle ručka.





Potrebni sastojci:


  • 2 šolje riže - ja sam koristila arborio
  • 4 šolje nekog biljnog mleka - koristila sam sojino
  • 2 kašikice cimeta
  • 2 šolje raznog sušenog voća - stavila sam brusnice, suve kajsije i suve šljivež
  • sok od dve pomorandže
  • 3 kašike šećera u prahu
  • korica od jedne pomorandže
  • opciono - dodala sam kašiku divlje riže




Rižu skuvati u mleku sa cimetom.
Suvo voće staviti u šerpicu sa sokom od pomorandže i uskuvati toliko da uzvri. Smanjiti vatru i poklopiti, pa krčkati oko sat vremena. Voće treba da postane sočno mekano, a tečnost da ispari.

U kuvanu rižu umutiti šećer i koricu pomorandže.

Kalup blago nauljiti, što sam ja zaboravila da uradim, pa venac nisam uspela da okrenem iz kalupa... naravno, ovo na ukus nije imalo uticaja. Samo nemam sliku venca...

Na dno kalupa poređati voće, pa preko njega uliti rižu. Blago pritisnuti i poravnati.

Rashladiti dobro.









No comments:

Post a Comment