Friday, September 28, 2018

svinjski vrat sa patlidžanom



Odneo vrag šalu - vreme je za antidijetu! Došla je jesen i treba mi svaki atom snage da preguram zimu, jer mi je već sad podosta hladno, a nismo pošteno ni zakoračili u jesen... Dakle, do Božića ja sam na UN dijeti - svečano izjavljujem ( i sebično pomalo, jer ajd' sad da me vidim da prekršim reč ovako javno datu..) A zna se da se dijeta počinje odličnim obrokom! Tako je i nastao ovaj na slici.









Pre neki dan sam nabasala na ove malene patlidžane na pijaci. Ostadoše mi kao želja još od letovanja sa mojom trećicom srećicom, koja ih ne voli, a mamili me sa tezge na putu do plaže onoliko... Nego me mrzelo da pripremam obrok u malenom apartmanu samo za sebe.  Pa sam danas, kad je moja veganka otišla u školu, zgotovila sebi gozbu za prvi dan dijete u kome se jede meso sa povrćem.




Upotrebljeni sastojci:


  • 6 malenih patlidžana
  • jedna luk
  • 200 g šampinjona
  • 2 parčeta svinjskog vrata
  • suvi začin, malo soli
  • kašikica suvog ruzmarina
  • kapikica suvog peršuna
  • dva čena belog luka
  • malo maslinovog ulja

Čini mi se, nekoliko godina mi već tavori ta neka kesa za pečenje u onoj zapostavljenoj, uvek punoj, fioci u kuhinji koju svi valjda imamo... pa eto, danas je došao i njen dan.




Patlidžane nisam gulila i nisam pogrešila, kora im je veoma ukusna. Samo sam ih presekla po dužini na četvrtine. Luk sam isto presekla na četvrtinu. Začine sam umešala u malo maslinovog ulja. Ubacila sam u kesu meso, povrće i miks začina i ulja. Zatvorila, protresla i gurnula u rernu na 200°C. Posle pola sata sam imala ručak po mojoj meri danas. Ala je dobro biti na nedijeti!




No comments:

Post a Comment