Sunday, April 19, 2020

mafini sa višnjama i kokosom



Mafini koji sam napravila onako usput, jer je Lidija tražila neki kolač sa višnjama, a trudnicama se želje ne odbijaju... Ispalo je da su joj se jako svideli, pa objavljujem recept, da ga sačuvam od zaborava, jer se može desiti da mi ih traže još koji put.





Potrebni sastojci:

  • 250 g brašna
  • 100 g kokosovog brašna
  • 100 g šećera
  • 1 kesica vanil šećera
  • 150 g kisele pavlake
  • 100 ml mleka
  • 75 ml ulja
  • 2 jajeta
  • 1 prašak za pecivo
  • na vrh noža sode bikarbone
  • višnje - koliko procenite da biste stavili - ja sam poređala odgore petnaestak višanja, a zapravo možete u testo, ako volite višnje, staviti i svih 300 g





Rernu zagrejte na 180°C.

Podmažite ovlaš uljem kalupe za mafine i pospite ih brašnom.


Jaja, šećer i vanil šećer penasto umutite. 

Izmešajte kiselu pavlaku, ulje i mleko u jednoj posudi.

Brašno, kokosovo brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu pomešajte u drugoj posudi.

U dobro umućena jaja sa šećerom, dodajte oko trećinu mešavine brašna, pa pola tečnih sastojaka, pa opet oko trećine brašna, drugu polovinu tečnih sastojaka, pa svo brašno do kraja.

Podelite smesu u modlice i pobodite višnje odgore.

E sad, ja sam tako uradila, prateći osnovni recept, ali sam seprevarila. Testo je dovoljno gusto da se u njega mogu umešati višnje. Ove koje sam stavila odgore nisu čak ni upale u njega. 

Ispečene mafine pospite prah šećerom i poslužite. ( ...nisam stigla ovo da uradim... slikala sam ih na brzinu, pa strpala u kutiju, da pre policijskog časa stignu na drugi kraj grada...)





No comments:

Post a Comment