Sunday, April 26, 2020

slasna salata od kelerabe i jabuke


Ova salata je jedno od onih 'ne mogu da poverujem' jela. Jedem je danas i ne mogu sebi da dođem od čuda kako je nisam otkrila ranije. A volim kelerabu i kupujem je kad god je pronađem. I onda je jedem, onako obično, kako su me naučili kad sam bila mala - kao jabuku, ali mi nijednom nije palo na pamet da je jedem sa jabukom. 
Živeo internet neiscrpan inspiracijama za nove kombinacije.






Ne vredi puno da pričam - ako volite kelerabu, požurite ovo da napravite, a ako je ne volite, ne vredi trošiti reči. Reći ću samo - salata je savršena!

Keleraba je poput rotkvice, neutralnog ukusa, samo malo slatkastija. A kad joj se doda jabuka, postaje neverovatno slasna. A onda još koja hrskava semenka i eto obroka maltene.



Potrebni sastojci:


  • 1 keleraba
  • 1 jabuka
  • 2 kašike nekog dobrog ulja
  • sok od pola limuna ili limete
  • malo ljute paričice, što ja nisam imala, pa sam stavila ove trakice od ljute paprike, da bude sasvim malo ljutkasto
  • soli po ukusu
  • šaka semenki po izboru - ja sam imala suncokret i golicu
  • malo sveže nane

Kelerabu i jabuke iseći na štapiće, pa pomešati.
Iseckati sitno jednu malenu ljutu papriku.
Nanu iseći na trakice.

Semenke propržiti i malo prohladiti.

Ulje, so i limunov sok dobro izmešati.

Sve sastojke sjediniti i uživati.



Ne znam znate li da je keleraba izvrsna kad se zapeče u rerni?. Mi smo danas ručali tikvice, gljive i kelerabu pečenu u rerni. Uz svežu salatu i ovu hrskavu salatu sa jabukama, bio je to božanstven prolećni ručak.






No comments:

Post a Comment