Sunday, January 17, 2021

posne ćuftice sa šitake pečurkama


Napravila sam ćufte u paradajz sosu u pauzi online seminara - toliko se brzo prave. Pre toga sam samo dobro namočila suve šitake pečurke.

Ćufte su odlične. Ukus im je, zbog pečuraka, malo drugačiji od ćuftica koje sam do sada pravila, da su i osveženje našeg jelovnika.







Potrebni sastojci za ćufte:

  • 1 šolja suvih šitake pečuraka
  • ½ šolje oraha
  • 4 čena belog luka
  • 2 šolje kuvanih leblebija
  • 1 kašikica mlevenog kumina
  • ½ kašikice ljute paprike
  • ½ kašikice dimljene paprike
  • 2 kašikice suve žalfije
  • 1 kašika tamarija ili soja sosa
  • 1 kašika čia semenki, potopljenih u dve kašike vrele vode
  • 2 kašike suvog peršunovog lista



Potopiti pečurke u vrelu vodu. Natapati bar pola sata, pa procediti. Procediti tek kad pečurke dobro odmeknu. 

Samlleti pečurke u multipraktiku. Paziti da se ne samelju u kašu. Dodati orahe i pustiti još malo da se melje.

Dodati sam sve ostale sastojke. Mleti dok se leblebije ne samelju i smesa postane pogodna da od nje napravite kuglice.

Od ove smese napravila sam 20 kuglica. 

Kuglice sam pekla dvadesetak minuta u uređaju za pečenje toplim vazduhom. Možete ih peći i u rerni na 170°C, a veruje i da mogu biti kratko propečene u ulju. Okrenite jednom u toku pečenja, da budu ravnomerno ispečene.

Napravite sos kakav želite i to je to.




Recept sam pronašla ovde.





No comments:

Post a Comment