Wednesday, May 5, 2021

vegan pasta sa graškom i brokolijem



Uželela sam se kremaste paste. Odrasla sam na testu sa jajima i pavlakom i nasuvu sa sirom i što sam starija, sve više mi se jedu ta jela iz detinjstva. Pa sam napravila nešto što po teksturi, ali i po ukusu liči na kremastu testeninu koju sam jela kao mala, ali je mnoooogo bolje. I podosta hranljivije. Ovaj je ručak bio čisto savršenstvo.






Potrebni sastojci:

  • 2 šolje smrznutog graška
  • 1 avokado
  • 1 osrednji luk
  • 1 manji beli luk
  • 1/4 šolje indijskih oraha
  • kašika suvog peršuna, može i nešto aromatičnija travka, ako volite
  • kašika semena koprive
  • 2 pune kašike nutritivnog kvasca
  • pola kašikice bibera
  • kašikica i po soli, ili više, ako volite
  • 2 kašike maslinovog ulja 
  • 3 šolje suve testenine
  • 1 sojinu pavlaku ( 200 ml)
  • sok od pola limuna
  • cvetovi sa pola glavice brokolija





Luk izdinstati blago, pa sa njim skuvati grašak na sasvim malo vode.

Cvetove brokolija skuvati na pari, tek da malo odmeknu.

U blender staviti avokado, beli luk, indijske orahe, suvi peršun, seme koprive, nutritivni kvasac, biber, so, kašiku dve maslinovog ulja i pavlaku. Samleti dobro.








Kad se grašak skuva, prohladiti ga, odvaditi pola šolje, pa ostatak dodati u blender i samleti dobro sa onom smesom u kojoj su pavlaka i avokado.

Skuvati testeninu po volji. Umešati sos sa pastom i brokolijem i onim graškom koji smo ostavili sa strane i uživati.









No comments:

Post a Comment