Sunday, October 10, 2021

spanać sa tofuom - palak tofu



Obožavam vreme u kome živim, u kome možeš da ukucaš sastojke koji ti se jedu i imaš ih u frižideru i dobiješ pregršt ideja šta bi mogao spremiti od njih. Danas sam tako, pronašla ovaj recept.

Spanać i tofu, sa malo kokosovog mleka i puno začina - prave dobitnu kombinaciju protiv ovog iznenadnog napada hladnoće u jesen.














Potrebni sastojci:
  •  kocka tofua od oko 300 g
  • 2 kašike ulja
  • 1/8 kašikice bibera
  • 1 kašikica dimljene aleve paprike
  • 1/2 kašikice čili pahuljica - krupnije mlevene ljute paprike
  • soli po ukusu


  • 1 pakovanje smrznutog spanaća ( naravno može i svežeg, treba ga skuvati i iseckati samo)
  • 2 veća seckana paradajza . ja sam stavila pola konzerve paradajz pelata
  • 3-4 čena belog luka
  • 1 komad đumbira ok oko 3-4 cm
  • 1/2 kašikice garam masale
  • 1/2 kašikice ljute paprike
  • 3/4 kašikice mlevenog kumina ( ja ovo ne stavljam, jer Ksenija ne voli)
  • 1/2 šolje kokosovog mleka
  • par kašika ulja
  • soli po ukusu
  • kašikica šećera
  • kašikica limunovog soka
  • kašika čia semenki - ovo sam dodala jer sam htela gušće varivo



Na dve kašike ulja prepržiti tofu, a u toku prženja posuti ga ljutom paprikom, biberom, solju i dimljenom paprikom.

Dinstati nekoliko minuta, dok tofu lepo ne zazlati.

Ostaviti sa strane dok zgotovite spanać.




Na par kašika ulja izdinstati sitno seckani beli luk i đumbir.

Dodati paradajz i krčkati dok se ne skuva - ako stavite paradajz iz konzerve biće, naravno, brže.

Staviti sad spanać, pa začiniti svim začinima sa gornjeg spiska. Kašikica šećera ne mora - stavila sam je, jer je moja baka uvek u paradajz stavljala da mu preseče kiselost.

Kuvati par minuta, smanjiti vatru i uliti kokosovo mleko - dodati čia semenke, ako vam ne ispadne onoliko gusto koliko biste želeli.

Ako je potrebno, možete malo i samleti štapastim mikserom.

Umešajte sad tofu i to je to.

Možete još malo dokuvati, mada ne mora.




Poslužite sa rižom ili već sa nečim što volite - dobrom kriškom hleba recimo, isto bi bilo super.














No comments:

Post a Comment