Thursday, January 13, 2022

rižoto sa sojinim zrnima


Ovo je pomalo neobičan rižoto. Kad sam ono jednom skuvala silu sojinih zrna, jer sam pomešala sa leblebijama, naišla sam na ovaj recept. Pa sam ga napravila, jer mi se jeo rižoto. Pa smo ga i pojele. Ne baš onako u slast kako jedemo neka poznata jela. Ali, prijalo nam je da istražujemo nove ukuse.

Ovo je rižoto od povrća sa sojinim zrnima, koji prave razliku. Ta razlika se primećuje. Neki sledeći put bih ga pravila isato ovako, samo bih umesto kuvanih zrelih sojinih zrna stavila edemame. Tada bi ovo jelo od prijatno prešlo u slasno.






Potrebni sastojci:

  • 3 šolje skuvanih sojinih zrna
  • 2 šolje vode
  • 1 kašika ulja
  • 1 veći luk, iseckan na sitno
  • nekoliko malih ljutkastih paprika, iseckanih na sitno
  • 2 čena belog luka, sitno iseckanog
  • 1/4 kašikice suvog origana
  • 5/4 šolje neke lepe riže za rižoto 
  • 1/2 konzerve seckanog paradajza
  • 2 tikvice
  • 3 kineska patlidžana





Luk, paprike i beli luk iseckati na sitno i prodintati na malo ulja.

U to ubaciti tikvice i patlidćan, isečene na male kockice.





U to dodati pola konzerve seckanog paradajza i kuvana sojina zrna. Naliti vodom da ogrezne i krčkati par minuta, da se ukusi prožmu.

Umešati origano, posoliti i pobiberiti.




Ubaciti sad rižu i kuvati dok se pirinač ne skuva. Dosuti vodu, ako je potrebno.












No comments:

Post a Comment