Tuesday, December 25, 2018

posni čokoladni kolačići sa malteksom - Chocolate Malted Snacking Cake


Odavno nisam pekla ništa po knjizi Cake Keeper Cakes, onoj što pečem od korica do korica. Ovo je osamdeset prvi kolač koji iz te knjige pravim. Samo je ovaj došao u vreme kad ne jedemo više kolače sa jajima i kravljim mlekom, pa sam ga veganizovala, tako da možemo u njemu da uživamo.




  • 1⁄2 šolje šećera, plus još tri kašike
  • 1⁄2 šolje nečega što kod nas ne može da se kupi - mleka u prahu sa prahom malteksa - to sam zamenila sa isto toliko sojinog mleka u prahu u velikom kašikom malteksa pride
  • 1 šolja brašna - stavila sam meko speltino brašno
  • 6 kašika kakaoa
  • 1⁄4 kašikice soli
  • 1 1⁄2 kašikice praška za pecivo
  • 2 velika jajeta (za neposnu veziju) ili dve velike kašike potopljenog mlevenog lana
  • 3⁄4 šolje mleka - ja sam stavila opet sojino
  • 6 kašika putera - stavila sam sojin maslac
  • 1 kašikica ekstrakta vanile




Rernu zagrejati na 175ºC. Podmazati kalup u kom ćete peći kolač. Originalno, ovo je kolač koji se peče u nekoj četvrtastoj tepsiji, pa se seče u kocke. Ja sam ga stavila u silikonske kalupe, koje sam podmazala i posula kakaom, a tri sam mala kalupa posula rendanim kokosom.

Pomešati šećer sa mlekom u prahu i malteksom, kakaom, solju i praškom za pecivo. 

Mikserom pomešati puter i zamenu za jaja. U ovo dodavati postepeno suve sastojke i mleko, a na kraju i vanilu.

Presuti smesu u modlice i peći dok čačkalica ne bude kazala da je pečeno. Meni je trebalo oko pola sata.

Ostaviti minut dva da se prohlade u kalupima, po vađenju iz rerne, pa izvrnuti na rešetku da se ohlade. Posuti šećerom u prahu.







  • 1⁄2 cup plus 3 tablespoons sugar
  • 1⁄2 cup malted milk powder
  • 1 cup unbleached all-purpose flour
  • 6 tablespoons unsweetened Dutch-process cocoa powder
  • 1⁄4 teaspoon salt
  • 1 1⁄2 teaspoons baking powder
  • 2 large eggs
  • 3⁄4 cup milk
  • 6 tablespoons (3⁄4 stick) unsalted butter, melted and cooled
  • 1 teaspoon pure vanilla extract








1. Preheat the oven to 350ºF. Grease an 8-inch square baking pan and dust it with flour, knocking out any extra.

2. Combine the sugar, malted milk powder, flour, cocoa powder, salt, and baking powder in a large mixing bowl. With a wooden spoon or electric mixer, stir in the eggs, milk, butter, and vanilla until just combined.


3. Scrape the batter into the prepared pan and smooth the top with a rubber spatula. Bake until a toothpick inserted in the centre comes out clean, 35 to 40 minutes. Let the cake cool in the pan for about 10 minutes. Invert it onto a wire rack, and then turn it right side up on a rack to cool completely.


4. Store uneaten squares in a cake keeper or wrap in plastic and store at room temperature for up to 3 days.













No comments:

Post a Comment