Wednesday, November 25, 2015

pileća džigerica sa šargarepom i grožđem


Valjda su svi već shvatili da uživam u povrćno-voćnim kombinacijama uz meso, iznutrice posebno. Ideju za današnji ručak dobila sam na blogu sa madjarsko-kanadskom hranom: Žuža je u kuhinji (zsuzsa is in the kitchen). Taman je zaostalo nešto grožđa, a danas na redu pileća džigerica sinoć stigla iz Ugrinovaca (ne pitajte...) Kako od ničega napraviti nešto? Drugačije, veselije, novo... magično. To je nekako smisao života, zar ne? Obeležiti svaki dan nečim malim i lepim. U isčekivanju (čega li)... sad ovako.









potrebno je


  • 4 šolje šargarepe isečene na prutiće, skuvanih al dente
  • 2 šolje grožđa
  • 6 kašika istopljenog putera
  • pola kile pileće džigerice
  • malo nekog lepog konjaka 
  • so, biber





Džigericu kratko propržiti sa svih strana na tri kašike putera, pa izvaditi iz tiganja.

Ubaciti u tu masnoću tek omekšalu šargarepu i grožđe očišćeno od semenki, dodati još malo putera, pa dinstati minut dva.

Dodati konjak ili neki liker, ja sam stavila mirisni liker od mandarine (na slici gore), koji sam dobila od Ružice prilikom, već spominjanog čudnog useljenja, čija i najmanja količina svaki put, prosto neverovatno, obogati ukus jela. Mešati još minut, pa vratiti džigericu u tiganj i dinstati sve nekoliko minuta na laganoj vatri, dok džigerica ne bude gotova.

Posoliti, obilno pobiberiti i poslužiti.


Meni je ova kombinacija ukusa izvrsna i pojela sam je u slast bez ikakvog priloga. Deca su ga jela sa meko pečenim krompirom sečenim na tanke kolutove. Verovatno se lepo slaže i sa rižom ili kuskusom.


No comments:

Post a Comment