Sunday, November 17, 2019

posna proja sa prazilukom


Pravila sam svakakve proje do sada i pojma nemam kako mi nikada nije palo na pamet da u proju umetnem uprženi praziluk. 
Jednostavno, u stvari, ništa lakše i, makar kako smo večeras bile raspoložene - ništa lepše. Odlična je da se jede i sama, ovako vruća, više lomljena nego sečena. Baš smo uživale. 
Uz jogurt ili kiselo mleko bila bi perfektan obrok našeg detinjstva, a ja sam je večeras jela u egzotičnijem izdanju - sa namazom od patlidžana, bundeve i lešnika. Rapsodija ukusa, što bi rekli moderni tabloidi...







Potrebni sastojci:


  • 300 g kukuruznog brašna 
  • 200 g palente          
  • 200 g praziluka
  • 4 dl kisele vode               
  • 150 g maslinovog ulja           
  • 1 prašak za pecivo
  • kašikica i po soli  




         

Kukuruzno brašno i palentu pomešati sa praškom za pecivo. Usuti kiselu vodu, maslinovo ulje, posoliti, pa dobro zamesiti.

Iseći praziluk na kolutiće i izdinstati ga toliko da ivice kolutova blago karamelizuju, pa ga dodati u mešavinu brašna i kisele vode.

Masu preliti u podmašćen, ili peki papirom postavljen, pleh za pečenje. Peći dvadesetak minuta na 220°C.



Mi volimo robusnu proju sa hrskavom korom i ova je bila baš po našem ukusu. Ukoliko volite mekšu proju, dodajte još kisele vode ili smanjite količinu palente, a povećajte količinu kukuruznog brašna.





No comments:

Post a Comment