Saturday, April 4, 2020

salata od lišća rotkvica


Švićnete li listove od rotvica, kad donesete kući pušlu istih?
Šta i pitam, naravno da švićenete. Ko bi se još i sa njima baktao. Posebno, ako su već svenuli, a često jesu, dok od njive stignu do naše kuhinje.
E pa, meni danas stigle sinoć ubrane rotkvice, sa fest zelenim listovima. A došla su i neka nova vremena, u kojima parola - nećemo bacati - poprima neke mnogo oštrije tonove.





Ne znam kako sam ovaj divan blog, sa receptima libanske kuhinje, sasvim smetnula sa uma.  Sećam se da sam ga sa uživanejm čitala prvih dana blogovanja, što je sad već pre pet godina... Taste of Beirut - evo mene opet.

Danas sam, u potrazi za nekim receptom u koji mogu da umetnem lišće rotkvice, na tom blogu pronašla ovu, neobičnu po sastojcima, a baš vrlo ukusnu salatu.







Potrebni sastojci:


  • lišće od dve pušle rotkvica
  • kašikica sitno iseckanog belog luka
  • pola šolje maslinovog ulja
  • dve šolje leblebije (kuvane, a može i blago pečene)
  • četvrt šolje soka od limuna
  • pola šolje suvih kajsija ili suvog grožđa
  • dva mlada luka ili manji crni luk
  • soli po ukusu



Lišće rotkvice temeljno isperite, pa ocedite. Isecite ga na trakice.

Napravite preliv od sitno seckanog belog luka, limunovog soka i maslinovog ulja.

U lišće rotkvice umešajte isečene suve kajsije, luk sečen na tanka rebarca i kuvanu leblebiju.


Prelijte prelivom, promešajte i prijatno vam bilo.





No comments:

Post a Comment