Tuesday, February 1, 2022

čorba od karfiola i bundeve

 


Šta kad imate karfiol u frižideru, jede vam se čorba, ali malo neobičnija od karfiola ili karfiola sa graškom? Pa se setite da imate pečene bundeve u zamrzivaču, potražite je li neko pravio nešto slično, nađete nešto, malo modifikujete i eto...

Odličan čorbuljak za nekoliko dana...




Mi volimo jela na kašiku - čorbe, čorbuljke i variva, čuspajze i sosove. Mnoge sam i objavila - evo ovde - na posebnom mestu na blogu.

Proverite, možda vam se neka ideja baš svidi... ima tamo svačega.




Upotrebljeni sastojci za ovaj čorbuljak:

  • 1 luk, sitno iseckan
  • 1 veća šargarepa, iseckana
  • oko 2 cm svežeg đumbira, sitno iseckanog
  • 3 čena belog luka, sitno iseckanih
  • 450 g pečene bundeve
  • glavica karfiola
  • kašikica timijana
  • pola kašikice mlevenog kima
  • 2 dl vegan pavlake za kuvanje


Odvojite od karfiola nekoliko lepih cvetića.

Dinstate sitno seckan luk, šargarepu, beli luk i đumbir ( ja sam ih samlela u onoj maloj seckalici za bebi kaše, nešto mi se nije dalo da seckam).

Dodate bundevu, karfiol, osim onih odvojenih cvetića i kuvate.

Kuvala sam ovo u ekspres loncu, petnaestak minuta - bilo je dovoljno.

Ubacite štapasti mikser i izmiksate.

Dodate začine: timijan, mleveni kim, so biber... I pavlaku za kuvanje umešate u ispasiranu čorbu.

Ubacite one odvojene cvetiće od karfiola i kuvate dok se ti cvetići ne skuvaju - pazite da ih ne prekuvate.



Dok se cvetići kuvaju, na suvom tiganju prepržite kratko semenke bundeve.

Kad je čorba gotova, ubacite ih kao ukras. Odličan su dodatak i aromi.






No comments:

Post a Comment