Monday, January 31, 2022

vegan kolač sa makom i brusnicama



Nikad dosta kolača sa makom - makar je kod nas tako.
U ovaj sam stavila polbino brašno, da vidim ide li. Ide itekako.
Kolač je sa smrznutim brusnicama, jer sam njih imala, a vi možete staviti ribizle, borovnice ili aroniju. Bilo šta kiselkasto. Ili ne morate staviti ništa, kao što je po receptu koji mi je bio inspiracija.














Ako sam dobro prebrojala, objavila sam 25 kolača sa makom, do sada.

Od toga13 posnih tj. vega, a ovaj je četrnaesti... a biće ih još sigurno. Mogo volimo mak, šta ćemo, ne može mu se odoleti.

  1. savijača sa jabukama i makom  
  2. baklava sa makom, lešnicima i čokoladom 
  3. posni kolač sa bananama i makom 
  4. medeno srce sa makom  
  5. posna štrudla sa makom i grožđicama
  6. pita tri frtalja do čivutske
  7. kolač od lisnatog testa sa makom 
  8. veganski mafini od bundeve sa makom 
  9. posni nemački kolač od maka
  10. posni čokoladni mafini od banana sa makom 
  11. veganska štrudla sa makom 
  12. maikin mokomin - štrudla sa makom i crnim čajem  
  13. makoš bundevara 



Sve kolače sa makom koje sam napravila, možete videti ovde.





 
Šta sam stavila u ovaj kolač?
 
  • 100 g mlevenog maka
  • 100 g belog brašna
  • 100 g brašna od polbe
  • 200 g šećera
  • 200 ml sojinog jogurta
  • 100 ml kokosovog ulja
  • 15 ml ruma
  • 2 kašikice esencije vanile
  • prašak za pecivo
  • 1 kašika jabukovog sirćeta
  • pola pakovanje vegan pavlake za kuvanje
  • 60 g čokolade za kuvanje





Jako je lako napraviti ovaj kolač.

Rernu podgrejete na 170°C.

Pleh u kome ćete ga peći treba pouljiti i pobrašnjaviti - ili postaviti peki papirom. Ja to uradim pola pola - dno obložim peki papirom, a stranice pouljim.
 
Sve sastojke promešajte varjačom. Nema potrebe da se koristi mikser.

Izlijete smesu u pleh za pečenje. Pospete odgore voćem i gurnete u rernu.






Posle pola sata proverite čačkalicom je li gotov. Ako nije, dopečete, naravno.

Izvadite, sačekate da se prohladi. Izvadite iz pleha.











Rastopite čokoladu i pomešate sa vegan pavlakom - pospete preko kolača.












 

 




No comments:

Post a Comment