Thursday, February 3, 2022

ćufte od kinoe i leblebije sa povrćem


Ćufte - burgeri koje mož
ete praviti sa kojim god povrćem. Ovog puta sam stavila grašak, luk, šaragarepu i papriku. Neke sam pekla u rerni, neke na ulju u tiganju. Obe varijante su jednako ukusne.

Mnogo su nam se svideli.






Nekada smo svi baš voleli faširane šnicle. Ko je šta radio, moja je mama pravila fašir.

Kad sam juče ovo napravila, kaže moja najmlađa milica - liči na bakin fašir. Mislila je, naravno, na ove pržene u ulju - kako drugačije. Nekad se samo tako pravilo.

Ove pečene u rerni su nešto suvlje, ali i dalje veoma ukusne.

Odlične za među hleb u sendvič, a večeras su bile savršene sa paradajz sosom od sojinih ljuspica.



Recept sam pronašla ovde i sasvim ga malo prilagodila onome što sam imala u špajzu.



Pravila sam još vegan burgera:

 ... a tek imam nameru da pravim još - imam čak nekoliko kuvara samo sa vegan burgerima - nema tamo čega nema...






Šta sam stavila u ove burgere?


  • 2 kašike čia semenki potopljene u 4 kašike vrele vode
  • 2 šolje kuvane kinoe
  • 2 šolje kuvanih leblebija
  • 2 šolje iseckanog povrća - stavila sam šolju smrznutog bečejskog graška, jedan luk, jednu šargarepu i jednu pečenu papriku
  • 1/4 šolje polbinog brašna i još toliko belog ( jer sam polbu potrošila) u koje sam uvaljala ćuftice pre pečenja
  • 2 kašikice karija
  • 1 kašikica ljute paprike
  • 1 kašika psilijuma
  • 1 kašika suvog peršuna
  • soli i bibera po ukusu


Povrće se usitni u seckalici.




Leblebije, kuvana kinoa, usitnjeno povrće i začini se stave u seckalicu od multipraktika i izmelju se. Doda se brašno. Taman toliko da se mogu vaditi burgeri.

Ukoliko je previše vlažno, može se dodati još brašna.




Formirati burgere. Uvaljati ih u malo brašna i pržiti na malo ulja ili poređati na peki papir pa gurnuti u rernu da se ispeku. Pekla sam ih na 190 °C, oko 20 minuta.

U isto vreme, nekoliko sam ispržila na ulju.

Ne zna se koja je varijanta bolja.



















No comments:

Post a Comment