Monday, June 22, 2020

posna pita sa kupusom i krompirom



Zaželela sam se pite, a jeo mi se i krompir i kupus - pa sam napravila ovu pitu, koja nam je danas bila umesto ručka. Videla sam više varijanti pite sa ovom kombinacijom sastojaka  i neverovatno je kako je mnogo načina da se ova pita napravi. Neko krompir kuva, pa pasira, neko ga renda, neko renda i kupus na sitno... Nama je ova danas, baš ovakva bila fina -  a neke druge ćemo probati neki sledeći put.
 

Većinu pita koje sam napravila, stavila sam na posebnu stranicu na blogu, pa ih možete pogledati: https://katinspajz.blogspot.com/p/retesek.html. Tu možete videti da sam pravila više pita sa kupusom:


Potrebni sastojci:

  • jedan praziluk
  • pola veće glavice kupusa - može i crvenog i zelenog
  • 5 osrednjih krompira
  • veza svežeg peršuna ili kašika suvog peršuna
  • kašika semena koprive (opciono)
  • soli i bibera po ukusu
  • pola kilograma kora za pitu
  • nekoliko kašika ulja - maslinovog ili nekog drugog po izboru


Praziluk iseći na sitno i dinstati ga na malo ulja.

Kupus iseći na rezance, pa ga dodati na dinstani luk i dinstati dok ne postane slatkast. Treba da delimično zagori - da mu porumene ivice.

Iseći peršunov list i umešati u kupus.

Krompir iseći na kockice. Zagrejati ulje i u njega ubaciti krompir i ispržiti ga delimično. Ubaciti u njega seme koprive i promešati.

Kad je krompir skoro gotov, pomešajte ga sa kupusom, posolite i pobiberite po ukusu.




Pitu pravimo kako nam je volja - može se uvijati ovako u trouglove, kao što sam ja to radila, a može i u rolnu.

Trouglove sam pravila tako što sam gotove kore mazala mešavinom kisele vode i ulja, presavijala na trećinu, na donji kraj stavljala punu sipajuću kašiku nadeva i uvijala trouglove.




Rernu zagrejati na 200°C i peći pitu oko pola sata.




No comments:

Post a Comment